Bestille deler

  Bestille deler

Trenger du tilbehør/reservedel til dine Hvitevarer ? Vi har orginale reservedeler til de fleste hvitevarer på markedet. Vi står for delesalget til Gorenje, Asko, Elto, Upo, Whirlpool, Hotpoint/Ariston, Indesit, Bauknecht og SMEG for leverandør i Norge. Men vi kan levere deler og tilbehør til også Bosch, Siemens, Candy, Hoover, Elektrolux, AEG, Husqvarna, Grundig, Beko, Blomberg, BEHA, Eico, Miele og mange fler. 

 

Vi pakker og sender over hele landet. Send en E-mai til deler@hvitevareteknikk.no eller ring 47924700 (08:00-16:00 man-fre) for å få tilbehør/deler til dine hvitevarer! 


Du kan også besøke vår nettbutikk

https://www.hvitevaredeler.no/

 

Bestilling av deler kan gjøres slik:

-Vårt kontakskjema lengre ned på siden her.

-Ved E-mail: deler@hvitevareteknikk.no

-Tlf: 47 92 47 00 (tast 2 for deler)

https://www.hvitevaredeler.no/

-Eller komme innom Hvitevareteknikk AS sine lokaler.

 

 

For at vi lettere skal kunne hjelpe deg med deler er det viktig og notere artikkel og serienummer.

Dette står på produktets typeskilt. Hvor du finner typeskiltet kan du lese her.



 


 
 
 
 
 
 

Kontakskjema ved bestilling av deler


Retur, Reklamasjon & Angrerett

For dine kjøp gjelder en angrerett på 14 dager. Angreretten gjelder fra den dagen du mottar produktet, og ikke fra bestillingsdato. Ønsker du å bytte, levere tilbake eller reklamere en vare kan du gjøre dette ved å sende varen tilbake til oss.


Våre betingelser på en retur er at varen er i original innpakning, ikke forsøkt montert, og i samme stand som da du mottok den. Alt annet skal avtales spesielt med kundeservice
før varen returneres til oss. Ved å bryte emballasjen har du redusert salgsverdien betydelig. Er du i tvil om produktet er det riktige for deg, så ta kontakt med oss før du bryter emballasjen på varen.

Du er selv ansvarlig for eventuelle skader som oppstår underveis i transporten tilbake til oss. Det er derfor viktig at du emballerer produktet hensiktsmessig.

 

  • Vil du bytte en del eller vare du har bestilt, betaler du returfrakten - ref. kjøpsloven.
  • Har vi sendt deg en feil vare, betaler vi fraktomkostningene på den varen du ikke skulle ha.
  • Vil du bytte en vare på grunn av feilkjøp, betaler du selv returfrakten

 

Vi behandler returer fortløpende.

Ved retur korrigerer vi fakturaen din og sender deg oppdatert faktura på mail. Utgående frakt refunderes ikke.



NB! Deler bestilt kun til ditt produkt, som ikke er lagervare hos oss tas normalt ikke i retur og må forhåndsgodkjennes av kundeservice.


Under viser vi gangen i hvordan det fungerer.

  1. Så lenge varen er i originalinnpakning og ikke forsøkt montert sender du delen i retur. Sammen med varen legger du ved pakkseddel og skriver på årsak til retur. Legg også med konto.nr som beløp skal refunderes til.
  1. Når vi mottar delen i retur krediterer vi delen og/eller overfører penger til kontoen din. Normalt vil dette ta alt fra 3 dager il 2uker. 

 


Kontakt alltid oss før du returnerer en vare.


Vår returnerings adresse:

Hvitevareteknikk AS
Postboks 120
1483 Hagan
Merk: Retur